A Secret Weapon For صدیقی

Wiki Article

باغ گل‌های اصفهان پارکی در نزدیکی زاینده رود است. این پارک وسیع کلکسیونی از ۳۹۵ گونه گیاهی اس که با دقت و ظرافت در بخش‌های مختلفی به نمایش درآمده‌اند.

گل سرسبد هتل‌ های اصفهان را می‌توان هتل پنج ستاره عباسی دانست که از آثار به‌جامانده از دوران صفوی است.

اصفهان در همه‌ ماه‌های سال میزبان گردشگران است؛ بنابراین سیستم تاکسیرانی قدرتمندی دارد. اگر بودجه‌ سفر شما محدود است، اتوبوس گزینه‌ به‌صرفه‌تری برای شما خواهد بود.

خانه تاریخی زهتاب حالا دیگر متأسفانه جزو جاهای دیدنی اصفهان نیست؛ چراکه در سال ۱۳۹۴ به طور کامل تخریب شد.

سرانجام با پیگیری افراد مختلف، این مکان به آرامگاهی باشکوه و با معماری الهام‌گرفته از صفویان تبدیل شد. آرامگاه صائب در سال ۱۳۴۷ افتتاح شد.

از دیگر غذاهای محلی اصفهان می‌توان به کباب مشتی (کباب زردک)، کله جوش، حلیم بادمجان، قیمه ریزه، یخنی لوبیا (گوشت لوبیا)، نخودآب، حلیم ماش و قمری و کوفته شویدباقالی اشاره کرد. نمی‌توان از غذاهای اصفهان حرف زد و صحبتی راجع به آش‌های خوشمزه آن نکرد.

مکان‌هایی که با الهام‌ گرفتن از حال و هوای read more طبیعی و تاریخی شهر، اتاق‌هایی سنتی و دوست‌داشتنی در اختیارتان قرار می‌دهند.

شهر اصفهان در گذر تاریخ از زمان هخامنشیان تا ساسانیان، پس از اسلام، صفویان، قاجاریان و پهلوی، اغلب مرکز حکومت بوده یا به‌لحاظ سیاسی و اقتصادی اهمیت زیادی داشته است.

در این محل،‌ صخره‌ها و تپه‌های متعددی وجود دارد که برای علاقه‌مندان به کوهنوردی مناسب است.

گردشگران در سفر به اصفهان می‌توانند به‌واسطه انواع و اقسام غذاهای خوشمزه از دسرها تا آش‌های محلی، لذتی دوچندان را تجربه کنند.

در سال ۱۳۴۳ این باغ به مالکیت وزارت فرهنگ و ارشاد رسید و به مکانی برای بازدید عموم بدل گشت.

ساعت بازدید: از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و از ساعت ۱۳ تا ۱۶ بعدازظهر.

At the northern conclude of your courtyard is really a tiled gateway leading to the Qayṣariyyeh, or royal bazaar. The Areas between these properties are loaded by two-story structures with arched recesses, all of uniform style and design.

ما يميز أصفهان أنها تضم بعضاً من أقدم مساجد إيران ومن هذه المساجد: المسجد الجامع[عدل]

Report this wiki page